רשלנות רפואית

רשלנות רפואית- תיקון ראייה בלייזר

-----------------------------------------------------------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: rentatar@gmail.com - שלחו כאן אימייל

עברת ניתוח לא מוצלח לתיקון ראיה ואתה חש שנתקלת ב רשלנות רפואית ? אתה לא היחיד. בישראל נערכים אלפי ניתוחים לתיקון ראייה חלקם מסתיים בטוב וחלקם מגיע לבתי משפט בטענה על רשלנות רפואית ופגיעה משמעותית באיכות הראייה של המנותח.

לעיתים נוצר הרושם אצל מרכיבי המשקפיים שניתוח לתיקון ראייה (תשבורת) הוא הליך קוסמטי , אך לא כך הדבר. זהו ניתוח רפואי לכל דבר עם סיכונים רבים בצידו ועם אפשרויות רבות למצבים של רשלנות רפואית.

מכיוון ששוק ניתוחי הלייזר פרוץ ,לא נדרש כל רישיון כדי לרכוש מכשיר לייזר, לפתוח מכון, להעסיק רופא וצוות שתדלנים ולהבטיח הרים וגבעות. קיימת בתחום זה אווירה של תחרות על המטופלים הפוטנציאליים. אין תקנות הקובעות מי יכול לנתח ובאיזה קריטריונים רפואיים עליו לעמוד, כך שנוצר מצב העשוי לגרום לאנשים לא מיומנים לעסוק בתחום ולהביא למצבים של רשלנות רפואית .

למרבה הצער חלק מהמקרים הקשים של רשלנות רפואית בתחום ניתוחי הלייזר לתיקון ראייה מסתיימים בעיוורון או במצבים של השתלת קרנית.

במקרה של הגשת תביעה נגד רשלנות רפואית בניתוחי העיניים יש לבדוק האם לא הייתה רשלנות רפואית טרום ניתוחית כאשר הרופא המאבחן מצא אי התאמה לניתוח ובכל זאת בחר לנתח את הלקוח. רשלנות רפואית תתקיים גם במצב שבו עדיין לא התייצב מספר המשקפיים של הלקוח והוא השתנה באופן משמעותי בשנה שלפני הניתוח.

במקרים של חשד לרשלנות רפואית מומלץ לפנות עורכי דין המתמחים בהגשת תביעות נגד רשלנות רפואית .

מכיוון שניתוחים כגון אילו אינם ניתוחי חירום, קיימת נטייה להחמיר בענישה של רופאים או מכונים השונים שנמצאו אשמים ברשלנות רפואית בבתי המשפט בישראל.