הובלות

הובלות בתל אביב

-----------------------------------------------------------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: rentatar@gmail.com - שלחו כאן אימייל

מעבר דירה הוא מהלך לא פשוט, ולא קל הוא שואב אנרגיות רבות מכל בני המשפחה, החל מרגע הזמנת ההובלה ועד למעבר הדירה, התהליך של העברת הדירה מורכב ויש לתכנן כל שלב ושלב ביסודיות החל מתכנון האריזה של תכולת הבית ועד לפריקת התכולה בבית החדש.

הובלות ובעיקר הובלות בתל אביב יש לסגור מראש עם המובילים וחברות הובלה כמה שיותר מוקדם, וזאת משום שחברות ההובלה בדרך כלל עמוסות בחודשי הקיץ, משום שחודשי הקיץ הם חודשים חמים של הובלות זו עונת המעברים, התלמידים בחופש וזהו זמן נוח למעבר לבית ספר חדש ולכן זו עונה חמה.

בסגירה מראש של תאריך הובלה תמנעו מאי נעימויות של הרגע האחרון, חשוב כאשר סוגרים הובלה לשאוף לכך שהמוביל יגיע לבית הלקוח ויראה את הדירה,בו בזמן יש לסגור עם המוביל את כל פרטי ההובלה מה עובר ומה נשאר, יש להראות את כל החדרים ולא לשכוח את המחסן כך שלא יהיו אי נעימויות, יש לעדכן את המוביל לגבי הדירה החדשה, קומה, מעלית לאן כל דבר מגיע בדירה החדשה.

כדאי כבר בשלב זה להגדיר למוביל מה הוא אורז ואיך הוא מגן על התכולה ומה אתם אורזים ואיך אתם אורזים את התכולה, והאם יש דברים שיש לשים לב אליהם יותר כמו ציוד מחשבים, פלסמות, טלוויזיות ותכולה רגישה אחרת.

המוביל גם יחתום איתכם על חוזה, תדאגו להכינו מראש ותפרטו את היום והשעה שקבעתם עם המוביל, תפרטו את פרטי הדירה והתכולה בדירתכם ואת כל העקרונות של ההובלה שסגרתם עם המוביל כולל פרטי הדירה החדשה ותנאי תשלום, ציינו גם קנסות על חריגה מההסכם והיכן תגישו את התביעה כלומר באיזה בית משפט ידון הנושא אם תהיה תביעה בעניין, כל אלה פרטים קטנים אך מאוד הכרחיים במידה והייתה תקלה בהובלת הדירה. הובלות בתל אביב הן ההובלות בהן יש הרבה תחרות ולכן יש לסגור את ההובלה הרמטית.