מקרקעין

קבוצת רכישה מה צריך לעשות כדי להצטרף לקבוצת רכישה

-----------------------------------------------------------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: rentatar@gmail.com - שלחו כאן אימייל

לאחרי שהתייאשתם משוק הדירות החדשות והישנות בשל מחירן הגבוה ובשל חוסר יציבות במחירים אותם דורשים בעלי הבתים הגיע הזמן להצטרף לקבוצת רכישה. כן, כולם כבר שמעו על קבוצת רכישה ולמעשה הפטנט של קבוצת רכישה נשמע לא רע. קבוצת רכישה הוא קבוצת אנשים המתארגנים ביחד ומאגדים את משאביהם הכספיים לצורך בניית בית. קבוצת רכישה יכולה לבנות בתים משותפים, בתים פרטיים ועוד. קבוצת הרכישה מהווה תחליף עצמי לחברות הבנייה שהעלו בצורה משמעותית את מחירי הדירות ואילצו את שוק קוני הדירות לחפש אלטרנטיבות עוקפות וזולות יותר כגון קבוצות הרכישה. טרנד חדש זה של קבוצות רכישה המציף היום את שוק קוני הדירות דורש מאתכם ,הרוצים להיכנס לקבוצת רכישה, להבין מהי בכלל קבוצת רכישה ומה עליכם לעשות כדי להצטרף לקבוצת רכישה.

אחרי שתבחרו את קבוצת הרכישה המתאימה לכם תחתמו ותהיו חלק מתוך קבוצת הרכישה, ברגע זה הפכתם להיות חלק מקבוצת רכישה שהיא בעצם יזם, הרוכש קרקע ממנהל מקרקעי ישראל או קרקע פרטית .לאחר רכישת הקרקע קבוצות רכישה ימצאו קבלן או חברה קבלנית גדולה לצורך בניית יחידות הדיור המבוקשות. לאחר השלמת הפרויקט, כל חבר בקבוצת הרכישה יקבל את יחידת הדיור שרכש ויהפוך לבעל דירה.

לחברי קבוצת הרכישה יש שליטה מלאה על העלויות, אין צורך לשלם בדרך לאף אחד עבור שיווק או פרסום, כמו כן חברי קבוצת הרכישה בוחרים את הדירה המתאימה להם, במיקום המתאים להם ובמחיר מתאים לכיסם. האפשרות להוזיל את עלויות הדירה דרך קבוצות הרכישה היא בין 15-30 אחוז.