עיצוב הבית

התקנת פרקט למינציה בתל אביב

-----------------------------------------------------------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: rentatar@gmail.com - שלחו כאן אימייל

מחפש התקנת פרקטים בתל אביב ? אנחנו נבצע את העבודה בלוח זמנים שנוח לך ובמקצועיות, עם הניסיון שיש לנו נוכל להבטיח התקנה מקצועית. אנחנו מתקינים את כל סוגי הפרקטים כולל פרקט למינציה, פרקט למינציה איכותי צריך להיות בעל הדפס באיכות גבוהה מאוד הדומה מאוד לעץ אמיתי, והמרקם שלו צריך איכותי למגע. ככל שההדפס יהיה יותר איכותי כך הוא ייראה טבעי ואותנטי יותר. לעומת זאת, אם נעשה שימוש בצילומים בודדים בלבד, הפרקט יראה זול  ומלאכותי. פרקט למינציה איכותי צריך להיות בעל גוונים, טקסטורות ודוגמאות לא אחידים וזה מה שיוסיף למראה הטבעי שלו.

פרקט למינציה מיועד לשימוש פנימי בלבד ומתאים למגוון רחב של חללים, לרבות משרדים, מוסדות ציבור, קניונים וחנויות. הוא משדר יוקרה וחמימות, והמשטח נוח להליכה. החומר עמיד מאוד וקל לניקוי, אינו דורש תחזוקה מיוחדת.

כדי להבטיח התקנה נכונה וגימור ללא רבב, חיוני לדאוג שמתקין פרקט מקצועי. בכל אזור גוש דן ותל אביב אנחנו מתקינים אלפי מטרים בכל חודש עם צוות מיומן ומקצועי. מחיר פרקט למינציה נקבע לפי גורמים כמו יצרן, סוג, דגם דרגת שחיקה ודירוג איכות.

לפני התקנת פרקט למינציה, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים. המשטח עליו יותקן הפרקט חייב להיות ישר כדי למנוע בלאי. המשטח חייב להיות יבש, ואין לשטוף את הרצפה לפני ההתקנה, ואם שוטפים יש להמתין לייבוש מלא של 48 שעות לפני התקנת הפרקט. יש להתאים מראש דלתות כך שיתאימו לגובה המוגבה של הריצוף החדש ובהתאם לכך יש לתכנן את עבודות המטבח והנגרות. יש להסיר רהיטים קבועים לפני ההתקנה, או להתייעץ עם מומחה כדי לעקוף אותם. בכל מקרה יש ולהתייעץ עם מומחה לפרקטים על מנת להבטיח התקנה חלקה ומקצועית.

הפרטים על האריזה יכולים לעזור לקבוע אם פרקט הלמינציה מתאים לצרכים שלך. אם אינכם בטוחים לגבי אחד מהסימנים, מומלץ לבקש בירור מאיש מקצוע. השקעה בפרקט למינציה איכותי חיונית לאריכות חייו ולעמידותו ולכן חשוב לא להתפשר על איכותו.

פרקט למינציה הוא סוג של פרקט סינטטי הדומה מאוד לפרקט עץ. הוא זמין ונפוץ בישראל. ריצוף למינציה זמין בדרך כלל עם או בלי חריצים בין החיבורים.

הריצוף מורכב משלוש שכבות:

השכבה התחתונה היא פלטה העשויה משבבי עץ מודבקים בלחץ (HDF) בעובי 8-12 מ”מ.

השכבה השנייה היא שכבה מעוצבת המעניקה לריצוף את הצבע והמראה שלו.

השכבה העליונה היא שכבת הגנה (AC) המעניקה עמידות ומרקם למשטח הריצוף.

לפרקט למינציה יש אמנם יתרונות, כמו עלותו הנמוכה יחסית, העמידות שלו וקלות ההתקנה והתחזוקה, אבל יש גם כמה חסרונות. למשל, אין לו את העומק והחדות של ריצוף עץ אמיתי, ואי אפשר לחדש אותו כמו עץ טבעי.

בסך הכל, פרקט למינציה הוא אופציה טובה למי שרוצה את המראה של הפרקט בעלות נמוכה יותר. פרקט למינציה הוא הבחירה הטובה ביותר עבור אלה המחפשים את המראה והתחושה האותנטיים של הפרקט הטבעי. היזהרו מפרקטים באיכות נמוכה, כגון אלו מתוצרת סין שעלולים להטעות את הקונים בטענות שווא על טכנולוגיה גרמנית.

פרקט למינציה הוא האופציה המשתלמת ביותר והשתפר מאוד בשנים האחרונות כדי לדמות את המראה והתחושה של עץ אמיתי. זה קל להתקנה ולתחזוקה, אבל הוא לא עמיד במים ונוטה להתנפח כאשר הוא נחשף ללחות. זוהי אפשרות טובה לחדרי ילדים או כפתרון ריצוף.

המומחיות של איש המקצוע שמתקין את הפרקט היא מכרעת כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. אם אתם שוקלים ריצוף פרקט, ישנם ארבעה סוגים עיקריים לבחירה: למינציה, עץ טבעי (מוצק), רב שכבתי ופולימר. לפני ביצוע רכישה, שקול את סגנון העיצוב, התקציב ודרישות התחזוקה שמתאימות לצרכים שלך.

ארץ המוצא היא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. פרקטים מתוצרת אירופאית, כמו אלו המיוצרים בבלגיה ובשוויץ, ידועים בחומרים ובעבודת הביצוע הגבוהים שלהם.

פרקט עץ טבעי, הידוע גם בשם פרקט גושני, הוא האופציה היוקרתית והאותנטית ביותר, אך הוא גם היקר והרגיש ביותר ללחות, לאור שמש ושינויי מזג אוויר. עם זאת, ניתן לחדש אותו מספר פעמים על ידי שיוף ושימון השכבה העליונה.