מקרקעיןעריכת דין

במה עוסק עורך דין מקרקעין?

-----------------------------------------------------------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: rentatar@gmail.com - שלחו כאן אימייל

ישנם עורכי דין רבים כיום, וכל אחד בעל התמחות שונה זו מזו. חשוב לדעת מה כוללת כל התמחות, כדי שבמקרה הצורך, נדע למי לפנות. כך למשל, עורך דין מקרקעין עוסק בתחום הדן בהיבט המשפטי בכל הנוגע לדירות (חזי מכר וחוזי שכירות), מבנים, מגרשים, חנויות, שכירות, טאבו, בתים משותפים ועוד.

עורך דין מקרקעין הוא הכתובת שלכם בכל עסקת מקרקעין בה אתם מעורבים. הוא יספק לכם את כל המידע הנחוץ לכם, כדי להבין לקראת מה אתם הולכים. עורך מקרקעין ילווה אתכם לאורך כל תהליך העסקה, וידאג רק לאינטרסים שלכם בעסקה. הליווי המשפטי הזה יכול לחסוך לכם הרבה מאד כאבי ראש ובעיקר עוגמת נפש. אין כמו ייעוץ משפטי איכותי כדי להביא אתכם לביצוע עסקת מקרקעין משתלמת עבורכם. עורך דין מקרקעין יעשה זאת עבורכם!

עסקאות מקרקעין. בעצם עורך דין מקרקעין מכיר את כל תחום הקשור לענייני קרקע ונכסים עליה. כל עורך דין מקרקעין אמור וצפוי ללוות אתכם במהלך כל תהליך העסקה, מכל סוג שהיא. בדרך כלל עורך דין מקרקעין מוודא כי כל המסמכים נמצאים וכי העסקה אכן כדאית.

מיסוי מקרקעין. תחום נוסף בו עוסק כל עורך דין מקרקעין הוא תחום המיסוי על פי חוק מקרקעין. יש שלושה סוגי מיסוי שקשורים למקרקעין: מס שבח, מס מכירה (בעסקאות מסוימות) ומס רכישה. כל עורך דין מקרקעין יוכל לבדוק, האם אתם זכאים לפטור מהמיסים הללו, ואם לא, יוכל אותו עורך דין מקרקעין שלכם לחשב את סכום התשלום. ו….אגב, אל תשכחו כי גם עורך דין מקרקעין מחכה לתשלום שלו.

רישום מקרקעין. כדי לרשום את הנכס שלכם בטאבו ולא להסתבך בטפסים ובירוקרטיה אינסופית, כדאי שפשוט תיעזרו בשירותיו של עורך דין מקרקעין שינחה אתכם בסבך הניירת.

זכויות בנייה על פי חוקי מקרקעין. לפני שאתם מוכרים ובעיקר קונים נכס, כדאי מאוד כי עורך דין מקרקעין יוודא שאין שום בעיה בנכס הזה. ובעיקר כדאי כי עורך דין מקרקעין יוודא שלא נערכו כל הפרות או חריגות על החוק, בעת הבנייה.