ניתוחים פלסטיים

שתלים חדשים שתלי פוליאוריתן

-----------------------------------------------------------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: rentatar@gmail.com - שלחו כאן אימייל

יש חדש תחת השמש, לאחרונה הופיעו בארץ שתלים חדשים. כל אימת שמופיעים שתלים חדשים בעולם אזי מקלים על המותחות מכל מיני תופעות לוואי המתרחשות עם ובתום ניתוח להגדלת חזה, אחת הבעיות בניתוח הגדלת חזה הוא השתלבות של השתל בתוך הגוף, גופינו לא אוהב בלשון המעטה גופים זרים החודרים לתוכו ומנהל נגדם מלחמה כביכול, על מלחמות אלו ממונה המערכת החיסונית של הגוף וכל אימת שיכנס גוף זר לתוך הגוף הוא יתקל בהתנגדות.

ואיך זה קשור לשתלי הסיליקון ולהגדלת חזה , שתל שמוחדר לגוף האישה יותר סביבו קופסית קשיחה העוטפת את השד, הגוף מזהה גוף זר לתוכו ולכן עוטף אותו ברקמה קשיחה לעומת זאת שתלי הסיליקון החדשים עטופים בחומר שנקרא פוליאוריתן. חומר זה מתאפיין בכך שכמעט ואינו גורם להיווצרות קופסית בעת ההחדרה של השד לתוך הגוף. השתל מפחית את כמות הדחיות כלומר את היווצרות הקופסית בהגדלת חזה. ומה שיותר מעניין בתהליך הוא שהעטיפה החדשה של השתל עוברת תאחיזה לרקמות בגוף כך שהשתל הופך להיות חלק בלתי נפרד מהגוף ונאחז טוב יותר בתוך הגוף, התהליך המפחית את הסיכון לתזוזה של השתל ונפילתו עם הזמן. השתל החדש מביא בשורה חדשה למנותחות אשר בעבר חוו היווצרות קופסית ולעיתים היווצרות קופסית מספר פעמים.

אחת הצורות המעניינות של שתל זה היא צורת הקונוס, הצורה מאפשרת השתלת שתל הנראה כמו שד טבעי עם אפשרות הרמה חזקה של מרכז השד בעת הצורך, תוך הקפדה על שוליים נמוכים יחסית הנראים טבעי יותר.