חדשותניהולתקשורת

כרטיס ביקור דיגיטלי

-----------------------------------------------------------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: rentatar@gmail.com - שלחו כאן אימייל

7 יתרונות לכרטיס ביקור דיגיטלי.

כרטיסי ביקור דיגיטליים הפכו לטרנד בקרב עובדי ההיטק בעולם ועכשיו כבר כל עסק רוצה כרטיס ביקור דיגיטלי.

הטלפון שלנו כל הזמן זמין אבל כרטיסי ביקור לא תמיד זמינים לנו, ולמה בכלל להדפיס כרטיסי ביקור כשאפשר בעלות נמוכה ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי ולהציג ולשלוח אותו לכל לקוח פוטנציאלי.

להלן 7 יתרונות לכרטיסי ביקור דיגיטליים

פלטפורמה אחת: כרטיסים מודפסים נשמרים באחת המגירות ולא תמיד במרום אחד כך שקשה למצוא אותה בעת הצורך.

ידידותי לסביבה: סקר מראה כי 88% מהכרטיסים המודפסים המחולקים נזרקים תוך פחות משבוע. מדי שנה מודפסים 50-60 מיליארד כרטיסים ומתוכם 45-50 מיליארד מושלכים, ניתן לעצור את התופעה על ידי הגדלת השימוש בכרטיסי ביקור דיגיטליים. כך נשמור על העצים, נשמור על הסביבה, ונהפוך לידידותיים לסביבה.

עדכון פשוט וקל: היתרון הגדול של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא שניתן לעדכן את הפרטים בקלות. במקרה של כרטיסים מודפסים, עלינו לעצב מחדש ולהדפיס את הכרטיסים מחדש ויש לזה עלויות נוספות, כלומר על כל שינוי בפרטים כמו כתובת, טלפון אימייל, מיתוג חדש – אנחנו חייבים להדפיס את הכרטיס ביקור מחדש. כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לך לעדכן באופן אוטומטי את כל השינויים.

גישה נוחה: תוכלו לקבל גישה נוחה לכרטיסי הביקור שלכם שלכם דרך האתר שלנו.

לא יקר: כרטיסים דיגיטליים אינם נדרשים להדפסה ולעיצוב, בשונה מכרטיסי נייר. לכן, כרטיסי ביקור דיגיטליים הם הרבה יותר זולים.

הרושם הראשוני: כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לך לצרף סרטונים וקישורים שקשורים לעסק שלך. זה עוזר בהצגת כל הסיפור שמאחורי המותג שלך. זה יוצר רושם ראשוני טוב מאוד עבור הלקוחות שלך.

חסכון בזמן: כרטיס ביקור דיגיטלי חוסך הרבה זמן. לא צריך לחפש כרטיס ביקור פיזי שאולי היה ונשמר איפשהו. עכשיו גם אפשר לשלוח כרטיס ביקור באימייל בוואטסאפ ואפילו להצמיד לכל מייל שלכם, ושם יהיו כל הפרטים שלכם.

לכן, חשוב שיהיה כרטיס ביקור דיגיטלי. האם אתה מוכן לספר את העסק שלך באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי? תכנן את הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלך ישירות באתר.

https://idcard.co.il