אירועים

השכרת אוהלים לאירועים

-----------------------------------------------------------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: rentatar@gmail.com - שלחו כאן אימייל

אם בעבר עריכת אירוע תחת כיפת השמיים היתה פיתרון דל תקציב למי שלא יכול היה להרשות עצמו אירוע “מכובד” באולם אירועים או בגן אירועים, הרי שהיום אין זה המצב כלל וכלל ואירועים בטבע תחת כיפת השמים הפכו לאירועים בסטנדרט גבוה ועם אמירה לגבי יכולותיו הכלכליות של בעל השמחה. למרבה השמחה, מדינת ישראל נתברכה בקרינת שמש חזקה התורמת להתפתחותם הטובה של צמחים רבים אולם אינה מטיבה עם החוגגים תחת כיפת השמיים ולפיכך קיים ענף עיסקי גדול של השכרת אוהלים לאירועים.

האוהלים משמשים את החוגגים הן בכדי להמלט מקרינת השמש למקום מוצל והן בכדי לנוח ולשנות אוירה. אוהל הנו מבנה אשר יש בו ניגוד חריף מאוד לסביבת העבודה ההיי טקית המלחיצה המקובלת היום במשרדים ועסקים רבים. האוהל יכול להיות מצוייד במזרנים, פופים, שולחנות נמוכים וריהוט אלטרנטיבי נוסף. האורחים נדרשים לשבת על המזרנים והפופים העומדים לרשותם ולהפעיל שרירים אשר אינם מופעלים ביום יום מה שמשפיע לחיוב ישירות על מערכת העצבים שלהם ועל הרגשתם הכללית ונותן תחושה נוספת של “שיחרור”.

אולם לא כל האוהלים חייבים להיות בסגנון “שאנטי”. קיימים סוגים רבים של אוהלים המתאימים והמותאמים לסוג האמירה אותה רוצה לייצר בעל השמחה. קיימים בשוק אוהלים להשכרה ממגוון דגמים, גדלים ורמות פאר: החל מאוהלים בדואיים לאוהבי הטבע והשנטי, דרך אוהלים מבדים צבעוניים מעוצבים בסגנון הודי, אוהלים אינדיאניים (אינם מתאימים להשכרה לאירועים אלא יותר לקמפינג חוויתי), אוהלים בהירים בסגנון אנגלי בעלי דפנות פתוחות, אוהלי ענק, אוהלים נגד גשם ועוד.

החברות המקצועיות בתחום השכרת אוהלים יודעות כי לא מספיק להענות לדרישתו של לקוח זה או אחר “לקבל את אוהל מספר 3 מהקטלוג שלכם”. יש לברר עם הלקוח מה מטרת האוהל ולנסות ולהתאים את האוהל לצרכיו של בעל האירוע. ייחודיים בנושא השכרת אוהלים הם אוהלי הלייקרה. אוהלים אלו עשויים בד לייקרה לבן הניתן למתיחה ועיוות. אוהלים אלו הנם כר יצירה פורה למעצבי אירועים: ניתן לשחק עם מתח הבד ולקבל דופן אטומה בעזרת בד רפוי או למתחו אותו ולקבל דופן בעלת שקיפות כבוהה יותר. כמו כן ניתן להאיר על הבד בעזרת פרוז’רטורים ולקבל אוהל בעל מראה פסיכודלי עוצמתי המתאים מאוד למסיבות לצעירים ולאירועים מיוחדים (לא לחתונות למשל).

מי שעוסק בנושא השכרת אוהלים לאירועים יודע כי מדובר באחריות לא קטנה: אין לאפשר ללקוח להקים את האוהל בעצמו. יש לשלוח צוות מקימים מיומן אשר יקים את האוהל בזמן ולא באיחור. אוהלים גדולים וגבוהים יש להקים בעזרת סולמות גבוהים או פיגום אשר מוקם באמצע האוהל ועליו מטפסים בכדי להקים את התומכות ולהעלות את היריעות. יש למתוח את האוהל כראוי על מנת שיעמוד ברוחות או בלחץ של בני אדם המגיעים לאירוע. חשוב לאבטח היטב את התומכות בכדי למנוע התמוטטות של האוהל על יושביו במהלך האירוע ופגיעות פיסיות באורחים. הקמת האוהל מתבצעת ע”י צוות של עד חמישה מקימים מנוסים אשר יודעים להעמיד גם את האוהל המסובך ביותר תוך מספר שעות. אם כן, השכרת אוהלים לאירועים הנה נושא רחב. תרומתו של אוהל לאירוע שלכם המתקיים בטבע הנה רבה ובעלת חשיבות מכרעת להצלחת האירוע שלכם ולפיכך מומלץ להתייעץ עם המומחים בנושא השכרת אוהלים לפני שתנקטו צעד כלשהו בנושא זה.