ספורט

בית טרמפולינה ובריכה בחצר לילדים

-----------------------------------------------------------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: rentatar@gmail.com - שלחו כאן אימייל

בית לחצר לילדים או בית לגינה לילדים הוא אחד המוצרים הטרנדים של שנת 2020, תקופת הקורונה הכתיבה התמודדות חדשה עם השהייה של בבית עם הילדים ואילצה את ההורים למצוא פתרונות יצירתיים להפעלת הילדים.

משפחות רבות נאלצו להתמודד עם השהייה בבית בדרכים יצירתיות בתקופת הסגר של הקורונה, והתקופה הקרובה גם לא מבשרת חדשות טובות, נראה שנאלץ גם בחופשת הקיץ לשהות בבית, כנראה שלא יהיו יציאות לא לחופשות לא בארץ ולא בחוץ לארץ ואם יהיו הם יהיו מצומצמות מאוד, תוסיפו על כך את הצפי לגל תחלואה גדול יותר בחורף הקרוב וקיבלנו סגר מוחלט שוב של כמה חודשים.

אז מה עושים עם הילדים בתקופה הזו?

יצאנו לחנויות צעצועי ילדים וחיפשנו כל מיני אטרקציות, והפעם התמקדנו פחות במשחקי קופסא נייחים בהם הילדים לא מבצעים פעילות וחיפשנו צעצועים המחייבים את הילדים לבצע פעילות גופנית.

הפעילות הגופנית והתזוזה של הילדים אפשרה להם לנהל אורח חיים בריא יותר מאשר ילדים ששהו בבית מול הטלוויזיה עם חטיפים ולא ביצעו שום פעילות, ילדים אלו נשארו עד שעות מאוחרות ערים מול הטלוויזיה או המחשב וכל שגרת היום והלילה שלהם השתבשה, לעומתם ילדים שביצעו פעילות מחוץ לבית עם צעצועים בחצר ניהלו סדר יום מסודר יותר וארוחות מסודרות.

הנה כמה צעצועים שאנחנו ממליצים

טרמפולינה

מצאנו מספר טרמפולינות שהם מצוינות להפגת השעמום ולביצוע פעילות גופנית בריאה, הטרמפולינה בנויה ממשטח עם רגליים בדרך כלל עגול אך יש גם משטחים מרובעים, על המשטח נמתחת יריעה גמישה שמאפשרת לילדים לקפוץ עליה.

חשוב מאוד לא לרכוש טרמפולינות קטנות משום שאז הילד נופל מהטרמפולינה כמעט בכל קפיצה ולכן יש לבחור טרמפולינה עם קוטר של מעל מטר אחד, ואם ממש רוצים ביטחון מושלם אפשר לבחור טרמפולינה גדולה יותר עם רשת בטחון מסביב לטרמפולינה שמגינה על הילד שלא ייפול מהמשטח.

בית ילדים בחצר

לילדודס הקטנים יותר מצאנו בתים קטנים מעוצבים שניתן להתקינם בגינה או בחצר, הבית לילדים מהווה מרכז פעילות פעלתני מאוד לילדים, ומלקוחות שרכשו זאת אנחנו מקבלים תגובות חיוביות מאוד על ילדים שבמשך רוב היום העסיקו את עצמם בבית בחצר בהנאה צרופה

בריכת מים

בריכות מים קטנות הם להיט לכל גינה, יש בריכות מתנפחות או בריכות קשיחות יותר במידות קטנות נין לפתוח אותם בקלות ולמלא אותם במים, גם ריקון המים פשוט ואז מקפלים ומכניסים לאחסון במחסן בסוף הקיץ.

ילדים מאוד אוהבים מים ובריכת מים קטנה יכולה להוציא מהילדים אנרגיה רבה מאוד ולהפיג את השעמום בישיבה ממושכת בבית.

 

כתבות מעניינות נוספות