מאמרים חדשים

סרגלי חיפוי קירות

-----------------------------------------------------------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: rentatar@gmail.com - שלחו כאן אימייל

בשנים האחרונות התפתחו אמצעים חדשים ומודרניים כמו סרגלי חיפוי לקירות שמקדמים את האסתטיקה והפונקציונליות במקום חיפויי  אבן ושייש יקרים שמצריכים המון עבודה ותג מחיר גבוה.

סרגלי חיפוי קירות קיימים בשלושה פורמטים עיקריים :

סרגלי עץ

סרגלי עץ עשויים מעץ טבעי בגדלים שונים. ההתקנה כוללת מספר שלבים. ראשית, יש ליצור תשתית בסיס מעץ ישר על הקיר. רק לאחר הקמת בסיס זה ניתן להרכיב עליו את סרגלי העץ. חיפוי חיצוני מצריך טיפול בסרגלי העץ בשמן מיוחד לשימור הטקסטורה, מה שהופך אותם לעמידים לאורך שנים רבות. הם גם מגיעים עם שכבת הגנה.

סרגלי אלומיניום

סרגלי אלומיניום זוכים לפופולריות רבה במיוחד לחיפוי חיצוני של וילות וקירות חיצוניים. הם עמידים לתנאי חוץ, אינם מתבלים, ובעלי עמידות גבוהה. סרגלי אלומיניום דורשים תשתית על הקיר להצמדה, לרוב סרגלי  האלומיניום מחוברים לקיר באמצעות ברגים ועוגנים.

סרגלי פולימר

סרגלי פולימר פופולרי במיוחד בשל התקנת עשה זאת בעצמך קלה ובעלות נמוכה יחסית. ההתקנה פשוטה, וניתן לחתוך אותם עם מסור ברזל רגיל. סרגלי פולימר מגיעים עם מנגנון חיבור ייחודי, המאפשר הרכבה קלה ללא צורך בכלים מיוחדים או דבקים. התקנה פשוטה, והכי חשוב, מדובר בחיפוי קירות 100% עמידים למים כך שתוכלו להתקין אותם אפילו בחדר האמבטיה.

מידות

מידות נפוצות לסרגלי פולימר הם גובה- 290 ס”מ ו-17 ס”מ רוחב. מידות אלו מתאימות לגבהיי תקרה שונים, בהתחשב בפנל של 7 ס”מ על הרצפה. לסרגלי הפולימר יש חיבורי זכר-נקבה, ועד לגובה תקרה של 297 ס”מ יש צורך ביחידה אחת בלבד. החיבור החלק של הסרגלי מספק מראה אסתטי ומושלם.

עיצוב

עיצוב הפנים הינו גורם מרכזי ביצירת אווירה נוחה ומזמינה בבתים ובעסקים. חיפוי קירות פולימרי זוכה לפופולריות בשנים האחרונות, ומציע מגוון אפשרויות ליצירת חללים מודרניים מרשימים וייחודיים. חיפוי קירות דמוי עץ מחומר פולימרי מעניק מראה טבעי וחם, מוסיף עומק וממד לחלל תוך כדי תרומה לאווירה שלווה.

חיפוי הקיר עמיד וניתן לניקוי בקלות עם תחזוקה אפסית ואידיאלי לאזורים לקיר בסלון ומסדרונות, למטבחים וחדרי רחצה יש פתרון של לוחות פולימר שמחקים שיש ועיצובי אבן נוספים אפילו דפוסים גיאומטריים צבעוניים.

סרגלי חיפוי קירות, המגיעים במגוון רחב של חומרים ועיצובים, מוסיפים לחלל עמידות, יופי ועיצוב ייחודי. חשיבותם בתחום העיצוב הפנימי גדלה, והם משתלבים בצורה יפה ופונקציונלית עם כל סגנון ועיצוב.

סרגלי חיפוי פולימרי מגיעים באורכים שונים וניתן לחתוך ולהתאים אותם לגובה הקיר, הם גם מגיעים ברוחב שונה החל מ 10 ס”מ ועד לפלטות של 80 ס”מ ואפילו 1.20 מטר. החיתוך חייב להתבצע במסור מתאים בכדי לקבל גימור מושלם.

אחד הסוגים המובילים של סרגלי חיפוי קירות הוא סרגלי קיר פולימרי. חומר זה מאפשר לייצר סרגלים בגמורים שונים, כולל דמוי עץ, פורמאיקה, אבן מלאכותית ועוד. היתרון המרכזי של סרגלי פולימר הוא משקלם הקל והיכולת להתאים לכל סגנון ועיצוב פנימי.

סרגלי חיפוי עץ טבעי מצוינים ליצירת מראה חמים ואלגנטי. הם יכולים להוסיף חמימות ומימד לחלל, והם זמינים במגוון רחב של גזרות וגימורים. סרגלי עץ מצוינים ליצירת אווירה טבעית ומזמינה בכל חלל בו מותקן.

למעוניינים בסטייל אודפטיבי, סרגלי חיפוי מתכתיים הם בחירה נהדרת. בעזרתם ניתן ליצור מראה ייחודי ומודרני, והם ניתנים להתאמה אישית וחיתוך במידה ובצורה שתתאים לדרישות הלקוח.

למרבית הסרגלים לחיפוי קירות יש גם תכונות נוספות כמו עמידות ללחות וקלות הניקוי. בכך הם מספקים פתרון אסתטי ופונקציונלי, המתאים לכל סוגי החללים, מהמטבח ועד לחדרי השינה.

באמצעות הסרגלים לחיפוי קירות, ניתן להפוך כל חלל ליצירת אמנות מודרנית, פונקציות וסטייל.