ציוד משרדי

סגנונות מכשירי כתיבה

-----------------------------------------------------------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: rentatar@gmail.com - שלחו כאן אימייל

יש קלים, פשוטים וזולים. יש מורכבים, מהודרים ויקרים. יש ויש. מכשירי כתיבה אינם רק כשמם. יש שהם סמל סטאטוס. תפקידם נועד להשלים ולהעצים את מראהו הייצוגי של הנושא אותם. לא אחת הם מבצבצים מכיס החולצה במיוחד כדי שייראו לעיניהם של אנשים. יחי הרושם.
מכשירי כתיבה הם גם מכשירי מחיקה. זאת למדתי למוד-היטב מאבי, ז”ל, החכם באדם. כשהיינו מטיילים, ואני אז בראשית כתיבתי, לאחר מאמר חריף ונוקב שכתבתי (לצערי, מאחר שאני שכחן מופלג, גם אודות ותולדות מאמר זה איני זוכר דבר אלא את דבריו הנכוחים של אבא בעקבותיו) הוא אמר לי שמלה כתובה נשארת, מודפסת או חרוטה. זה היה לפני עידן המחשב. מאז אני מצויד לא רק במכשירי כתיבה אלא גם ולא אחת – בעיקר – מכשירי מחיקה.
דווקא מכשירי כתיבה נותרו, חרף השנים שחלפו, כשהיו. גם בחלוף עשורים אנחנו משתמשים במכשירי כתיבה מתוצרתן של אותן החברות שייצרו מכשירי כתיבה גם לפני עשרות שנים. יש משהו יפה ביציבותם של מכשירי כתיבה, שממנה אפשר ללמוד שפחות חשוב עם מה כותבים ויותר, הרבה יותר, חשוב מה כותבים. ואיך.
מכשירי כתיבה נחשבים לציוד משרדי סטנדרטי ובסיסי וניתן להשיגם במגוון צורות וצבעים, בפערי מחירים גבוהים. חשוב לבחון כמה חלופות, במיוחד לפני רכישת עט יקר, אם לשימוש עצמי ואם למתנה.
חבר שלי שאחראי באחד המפעלים בעמק על כוח אדם נשלח לחנויות ציוד משרדי על מנת לברר היכן ניתן להשיג עטים חרוטים כמתנה לספקים וללקוחות מועדפים. די היה לו סקר שוק קצר, כדי לעמוד מקרוב על פערי המחירים הכמעט בלתי סבירים הקיימים גם בשוק שקט ויציב-לכאורה זה. כאשר קיבל מחיר שנראה לו יקר, הניח חברי כי מישהו ” גוזר קופון” בדרך מהיצרן אל הלקוח. הוא צדק. סט עטים יפה שראה במקום אחד במחיר X ראה בחנות אחרת במחיר Y.
צרכנות נבונה גם בתחום ציוד משרדי מכשירי כתיבה מצדיקה בירור קצר, גם אם לא בהכרח סקר שוק מקיף, לפני שקונים אותם, ודאי כאשר קונים מכשירי כתיבה בכמויות גדולות.