קידום אתרים אורגני


בעולם בו המיקום קובע את ההכנסה ברור שכל עסק ירצה להיות בחזית המכירות, בעולם תחרותי בו הכול נמדד בשורה התחתונה - מכירות, כל העסקים יובילו את כל המשאבים לתהליך המכירה, זה יכול להתבטא באנשי מכירות מקצוענים שיודעים להתחיל ולסיים מכירה בהצלחה, זה יכול להיות גם בשרות מעולה שיגרום לצרכן לשוב ולרכוש באותה רשת, זה גם יכול להיות במוצר ייחודי מעולה המשרת היטב את הצרכן, אך בסופו של דבר המנכ"ל או הבעלים רוצים לספור את הכסף בדרך לבנק, כי שם המשחק הוא רווחיות ורווחיות שתעלה ותעלה כל שנה.

הנוסחה לרווחיות מובכת ולא פשוטה אך יש לה מספר כללים ברורים, אחד הכללים הוא להיראות, להיות בחזית, כמובן שאין זה הכלל היחיד או החשוב אך בהחלט הוא בין החשובים ביותר במכירות, תארו לכם שני בתי עסק אחד בסמטה נידחת בקצה העיר והשני במרכז העיר, בהנחה ששני העסקים נותנים את אותו שרות ואת אותו מכיר וכל התנאים האחרים שווים ברור כי העסק במרכז העיר ימכור יותר בשל מיקומו המרכזי העדיף על פני העסק בקצה העיר.

באותה אנלוגיה ניתן להשוות את מנוע החיפוש גוגל, אותו מנוע ששואב אליו כ - 90% מהגולשים בארץ - לפי הסקר האחרון שנערך ב - 2010 ו 82% מהגולשים בעולם. גוגל מציג בדף הראשון שלו 10 תוצאות, התוצאות הללו נקראות תוצאות אורגניות בניגוד לתוצאות בראש הדף עם רקע צהוב או התוצאות משמל העברית ובצד ימין באנגלית, אלו תוצאות של הקידום הממומן או בלעז PPC כלומר תשלום לפי קליק, ואכן על כל קליק בקישורים הללו, הקישורים הממומנים משלם בעל הפרסום סכום מסוים לפי מילת המפתח.

בקידום אתרים אורגני מטפל מקדם האתרים בקידום האתר ברשימת האתרים האורגנית של גוגל ולא ברשימה המממנת, היתרון בקידום אתרים אורגני הוא שהקידום הוא לטווח ארוך יותר ואמין יותר, ואלי הכי חשוב אין תשלום על כל קליק